Trzy rzeczy, które firmy powinny wiedzieć przed podjęciem współpracy z klientami mającymi problemy z kredytem

17 lutego 2021
Category: Kredytowa Jest

Przy kasie klienci w dużych sklepach detalicznych zazwyczaj widzą kilka opcji płatności: gotówka, karta kredytowa lub opcja finansowania konsumenckiego. Zgadnij, która opcja zyskała na popularności w ciągu ostatnich kilku lat? Zgadłeś. Finansowanie konsumenckie może często przybrać formę karty kredytowej sprzedawcy, innego rodzaju rachunku finansowego lub planu płatności. W tym miejscu wiele większych, krajowych firm ma przewagę nad mniejszymi i średnimi przedsiębiorstwami. Nawet jeśli obsługa klienta jest nienaganna, łatwość finansowania przez sprzedawcę lub konsumenta jest przełomem dla wielu klientów. Dzięki Smart Financing Alabama Power Twoja firma może wreszcie wykorzystać potencjał, jaki daje finansowanie konsumenckie.

W ramach tego potencjału mogą jednak istnieć pewne obawy, szczególnie dotyczące klientów lub potencjalnych klientów, którzy mogą mieć mniej niż gwiezdny kredyt lub którzy są zagrożeni kredytem. W rzeczywistości Alabama jest wymieniona jako jeden ze stanów z10 najniższymi wynikami VantageScores. Wahanie co do zapewnienia finansowania klientom mającym trudności z kredytem jest całkowicie zrozumiałe, ale dostępne są rozwiązania, które mają na celu wyeliminowanie Twoich zmartwień. Jednym z takich rozwiązań jest Smart Financing.

Oto trzy rzeczy, o których musisz wiedzieć jako usługodawca, oferując opcje finansowania konsumentom z trudnościami kredytowymi lub słabymi kredytami.

Zakwestionowany kredyt lub zły kredyt? Znać różnicę

Ważne jest, aby wiedzieć, że niska zdolność kredytowa lub jej brak może mieć wiele wad i wpływać na prawie każdy obszar życia konsumenta. Ważne jest jednak, aby zrozumieć, co stanowi zły lub słaby kredyt, lub co klasyfikuje konsumentów jako po prostu kwestionowanych. Jest różnica.Experianszacuje, że 30% Amerykanów ma słabe zdolności kredytowe , co oznacza, że ​​ich zdolność kredytowa jest niższa niż 620. Jeśli jedna trzecia Amerykanów ma niską zdolność kredytową, można zrozumieć, jak często wchodziłby w interakcje z klientami, którzy potencjalnie należą do tej kategorii. Ponadto jeszcze większą liczbę stanowią konsumenci, którzy mają trudności z uzyskaniem kredytu (ocena kredytowa 620-640).

Oferta finansowania zakupów dla tych klientów może otworzyć wiele nowych potencjalnych klientów dla Twojej firmy i zwiększyć sprzedaż. Z kolei klienci mogą zwiększyć kwotę zamówienia lub kupić produkt lub usługę, którą odkładali ze względu na przystępną cenę. Niektóre raporty wskazują, że siła nabywcza konsumenta wzrastanawet o 15%gdy zaoferowana zostanie opcja raty lub płatności miesięcznych.

Powody, dla których niektórzy konsumenci mają słaby kredyt, a inni nie

Ważne jest, aby wiedzieć, dlaczego konsumenci mają niskie wyniki kredytowe. Typowe przyczyny mogą obejmować: niespłacanie płatności lub pożyczek, historię opóźnień w płatnościach, brak wystarczającej historii kredytowej, konta w windykacji i inne. Tradycyjni pożyczkodawcy często lekceważą ludzi, którzy mają słaby kredyt, ponieważ są uważani za zbyt ryzykownych. Z punktu widzenia tradycyjnej instytucji finansowej nie ma prawie żadnego sposobu na zapewnienie, że zapłaci ona nowe rachunki lub długi na czas lub w ogóle.

Jednak ważne jest, aby zrozumieć okoliczności, które powodują, że wiele osób ma niższe wyniki. Chociaż powyżej wymieniono niektóre działania, które mogą skutkować słabymi kredytami, często w grę wchodzą inne czynniki. Brak zrozumienia tego, co jest w ich raporcie kredytowym, niedostateczne lub nadmierne wykorzystanie kredytu lub nadanie priorytetu niewłaściwym typom płatności długu to częste przypadki słabego kredytu, które nie mają nic wspólnego z tym, czy konsumenta stać na produkt lub usługę. Kolejnym winowajcą są błędy w raporcie kredytowym, które dotykają prawie38% konsumentów.

Proaktywne rozwiązania dla klientów mających problemy z kredytem

Nikt nie chce mieć słabego kredytu. Najbardziej frustrujące dla osób ze słabym kredytem lub tych, którzy mają trudności z kredytem, ​​jest to, jak ocena kredytowa wpływa na prawie każdy obszar ich życia, nawet na te, które pozornie mają niewiele wspólnego z kredytem lub finansami, takimi jak naprawy i ulepszenia domów.

Oferowanie klientom inteligentnego finansowania daje im wiele korzyści. Jedną z głównych zalet programu Smart Financing jest to, że wszystkie płatności są powiązane z ich miesięcznym rachunkiem za energię Alabama. Inteligentne finansowanie pomaga zabezpieczyć zakupy i jest istotną zachętą, która zachęca konsumentów o słabych kredytach do terminowego dokonywania płatności. To z kolei może pomóc konsumentom lub klientom o słabym kredycie w ostatecznym odbudowie i, w wielu przypadkach, poprawie ich słabych wyników kredytowych.

Daje również konsumentom elastyczność. Dokonywanie mniejszych płatności za kosztowną naprawę domu może być atrakcyjne. Właściciele domów mogą zacząć rozważać zakupy, które kiedyś wydawały się niedostępne. Pozyskiwanie nowych klientów jest łatwiejsze dzięki inteligentnemu finansowaniu, ponieważ ludzie są bardziej skłonni do kupowania Twoich produktów lub usług, jeśli mają elastyczne opcje płatności.

Jeśli myślisz, że Twoi klienci skorzystaliby z Alabama Power Smart Financing, zarejestruj się już dziś. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące aplikacji i tego, jak zostać dostawcą usług Smart Financing.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy