Co to jest bramka karty kredytowej?

17 lutego 2021
Category: Obsługi Klienta
Dołącz do społeczności
Bramka do obsługi kart kredytowych jest jednym z elementów pakietu oprogramowania e-commerce, które po włączeniu do strony internetowej umożliwia kupującym online płacenie za towary i usługi za pomocą kart debetowych VISA, MasterCard, Discover, American Express lub bankomatów.

Firmy internetowe, które oferują bramę do obsługi kart kredytowych, zwykle obciążają sprzedawcę określonymi opłatami.

Aby dokonać zakupu online, odwiedzający dodają produkty do wirtualnego „koszyka, w którym przechowywane są pozycje podczas obliczania bieżącej karty opłat. Koszyk na zakupy jest dostarczany przez pakiet e-commerce hosta, który może wynosić od 50 do 100 USD miesięcznie lub więcej, w zależności od funkcji. Po zakończeniu zakupów klient klika przycisk „do kasy lub „kup i zostaje przeniesiony na stronę wygenerowaną przez bezpieczny serwer. Na tym serwerze znajduje się bramka karty kredytowej. Wszystkie dane przesyłane między bezpiecznym serwerem a komputerem klienta są szyfrowane na trasie i odszyfrowywane tylko w miejscu docelowym. Przed rozpoczęciem negocjacji bezpieczny serwer przekazuje certyfikat autentyczności do przeglądarki klienta w celu zweryfikowania jego legalności i tożsamości. Jeśli są jakieś problemy z certyfikatem,przeglądarka ostrzega klienta, aby nie kontynuował transakcji.

Zakładając, że ten „uścisk dłoni przebiega pomyślnie, klient następnie podaje imię i nazwisko, adres oraz dane karty kredytowej i klika „wyślij lub „prześlij. Informacje są szyfrowane przez przeglądarkę, a następnie wysyłane na bezpieczny serwer i odszyfrowane po przybyciu. Protokoły oprogramowania w bramce karty kredytowej wykorzystują dostarczone informacje do sprawdzenia dostępności środków i upewnienia się, że karta kredytowa nie straciła ważności, nie została zgubiona lub skradziona. To zajmuje tylko kilka sekund. Po zatwierdzeniu transakcji generowany jest rachunek dla klienta, a środki są przelewane na rachunek bankowy dostawcy.

Firmy oferujące bramę do kart kredytowych zwykle pobierają od handlowców określone opłaty. Są one bardzo zróżnicowane, ale poniżej przedstawiono przykłady opłat, które mogą zostać poniesione:

  • Jednorazowa opłata instalacyjna: 200-600 USD (USD)
  • Opłata za bezpieczne transakcje (miesięcznie): 15 – 30 USDWsparcie techniczne + opłata za raport administracyjny (miesięcznie): 10-15 USDProcentowa opłata za każdą sprzedaż (zależna od wolumenu / karty): 2,5% – 3,5%Opłata transakcyjna za każdą sprzedaż: 0,25 USDMiesięczny minimalny iloraz / opłata: 15 USD – 25 USDOpłata „miesięczne minimum obowiązuje tylko wtedy, gdy prowizje procentowe + opłaty transakcyjne za dany miesiąc nie są równe lub przewyższają kwotę minimalną. Procentowa opłata za każdą transakcję różni się w zależności od użytej karty i wielkości sprzedaży generowanej przez akceptanta. Sprzedaż w dużych ilościach wiąże się z niższymi opłatami procentowymi. Opłata ta faktycznie nazywa się stopą dyskontową , co może być mylące, ponieważ jest opłatą.

    Bramki do kart kredytowych są często dołączane do pakietów e-commerce, ale mogą być również oferowane niezależnie. Niektóre firmy wyeliminują pewne opłaty, pobierając więcej za inne, lub opłaty mogą być znacznie niższe we wszystkich obszarach. Znacznie obniżone ceny bramek mogą spowodować utratę obsługi klienta dla sprzedawcy lub powodować częste przestoje lub inne względy, dlatego zaleca się dokładne zbadanie.

    Dla zainteresowanych witryną e-commerce i bramką do obsługi kart kredytowych bez czasu na zbadanie ich lub skonfigurowanie, odpowiedzią jest renomowana firma projektująca strony internetowe. Mając podstawowe informacje o produktach, które chcesz sprzedawać i ile chcesz oferować, przygotują propozycję, która obejmie wszystko, od pakietu hosta e-commerce po projekt i funkcjonalność. Skonfigurują również koszyk do integracji z bramką karty kredytowej i nadadzą Twojej witrynie profesjonalny wygląd, który prawdopodobnie zwiększy sprzedaż.

    Tania alternatywą dla bramki do obsługi kart kredytowych dla mniejszych firm jest usługa taka jak PayPal lub iBill, która zapewnia zintegrowany koszyk / bramę ułatwiającą zakupy online. Nie ma żadnych opłat rejestracyjnych, miesięcznych ani minimalnych, a opłaty transakcyjne są niewielkie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy