Co robią konsultanci?

17 lutego 2021
Category: Sobie Pozwolić

Konsultowanie opisów stanowisk i kont z pierwszej ręki

„Konsultant to atrakcyjny tytuł dla wielu studentów i młodych karierowiczów, ale niewielu rozumie, co tak naprawdę oznacza opis stanowiska.

Czym właściwie zajmują się konsultanci?

Jak wygląda dzień z życia konsultanta?

Jaki jest cel konsultanta i jak go realizuje?

Odpowiemy na te i wiele innych pytań dzisiaj, gdy będziemy badać, co to znaczy być konsultantem, przedstawiać relacje z pierwszej ręki przez rzeczywistych konsultantów, patrzeć na rzeczywiste opisy stanowisk konsultingowych i pokazywać dokładnie, jak włamać się do tego ekskluzywnego i bardzo lukratywny świat.

Zacznijmy.

Co robią konsultanci?

Aby zrozumieć, czym zajmują się konsultanci, musimy przede wszystkim zrozumieć, czym jest doradztwo.

Konsulting to działalność polegająca na udzielaniu fachowych porad określonej grupie osób.

Więc co robią konsultanci?

W praktyce doradzają. Czerpią ze swojego niszowego doświadczenia, zrozumienia branży i umiejętności rozwiązywania problemów, aby zaoferować cenne porady określonemu typowi klienta lub grupie osób.

Ale to nie wszystko.

Każdy może udzielić porady, ale niewielu otrzymuje wynagrodzenie za swoją poradę w sposób, w jaki robi to konsultant.

Co więc sprawia, że ​​rada konsultanta jest tak wyjątkowa? Aby odpowiedzieć na to pytanie, musimy odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego ktoś jest skłonny zapłacić za radę?

Ludzie płacą za porady, ponieważ chcą dostać się w miejsce, w którym obecnie nie są. Chcą coś zmienić, coś osiągnąć, coś osiągnąć lub czymś stać się i potrzebują pomocy.

Obecny stan rzeczy nie jest taki, jak chcą. Wiedzą, jaki jest ich pożądany stan, ale potrzebują pomocy, aby się tam dostać.

Zadaniem konsultanta jest pomóc komuś przejść z punktu A do punktu B: z obecnego stanu do pożądanego.

To, jak przenosisz klienta z punktu A do punktu B, jest znacznie mniej ważne niż po prostu możliwość doprowadzenia go tam.

Oczywiście to nie odpowiada na nasze główne pytanie: czym zajmuje się konsultant?

To, co będzie wyjątkowe dla każdego konsultanta, ale niektóre czynności są bardziej powszechne niż inne.

Aby lepiej zrozumieć, czym zajmują się konsultanci, przyjrzyjmy się, co najczęściej oferują swoim klientom.

Co oferują konsultanci?

Codzienne czynności konsultanta różnią się znacznie w zależności od konsultanta.

Niektórzy konsultanci koncentrują się na strategii, podczas gdy inni zajmują się podnoszeniem ciężarów. Niektórzy konsultanci będą podróżować do firmy klienta, podczas gdy inni będą kontaktować się tylko online. Niektórzy konsultanci oferują stałą pomoc, podczas gdy inni wykonują jednorazowe zadania.

Większość z tych różnic dotyczy podstawowej oferty konsultanta. Najpopularniejsze oferty konsultingowe należą do jednej z czterech kategorii:

  1. Doradztwo strategiczne
  2. Usługa wykonana dla CiebieSzkolenie jednorazoweStały coachingPrzeanalizujmy je jeden po drugim.

    1. Doradztwo strategiczneDoradztwo strategiczne jest tym, co większość ludzi kojarzy z doradztwem i nie bez powodu. Strategia jest kluczową częścią każdej oferty konsultingowej, a porady są powszechną metodą dostarczania.

    Ale nawet jeśli główną ofertą jest porada, chodzi o coś więcej niż zwykłe wyrażenie opinii.

    Doradcy są po to, by rozwiązywać problemy. Są sprowadzani, aby pomóc firmie w rozwiązaniu konkretnych problemów.

    Czasami te problemy są wyjątkowe i wymagają wysoce spersonalizowanych rozwiązań, ale w wielu przypadkach są one typowe dla branży, a konsultant jest wybierany, ponieważ pomógł już innym firmom rozwiązać tego typu problemy.

    Przejęcie jest częstym wydarzeniem biznesowym, które często wymaga konsultacji. Zaabsorbowanie innej firmy to wielka sprawa, szczególnie gdy zaangażowane firmy są notowane na giełdzie. Firma dokonująca zakupu może zatrudnić firmę konsultingową w zakresie zarządzania, która ma doświadczenie w pomaganiu firmom w pomyślnym przejęciu.

    Firma konsultingowa nie jest po to, aby zapewniać ciągły coaching lub szkolenia ani oferować jakiegoś rozwiązania dla Ciebie.

    Są po to, aby dokładnie przyjrzeć się obu firmom i zapewnić strategiczne porady dotyczące najlepszego sposobu poruszania się po przejęciu w celu maksymalizacji produktywności, przychodów, morale pracowników i innych ważnych wskaźników.

    Ale świat firm z listy Fortune 500 i firm konsultingowych w zakresie zarządzania to tylko niewielki wycinek krajobrazu konsultingowego.

    Spójrzmy na bardziej powszechny przykład dla przeciętnego konsultanta.

    Wiele małych firm boryka się z rozwojem. Prowadzą działalność i uzyskują przewidywalne dochody, ale wydaje się, że nie mogą z czasem zwiększyć tych przychodów. Jako rozwiązanie mogą zatrudnić konsultanta marketingowego, który doradzi im, który kanał wzrostu jest dla nich odpowiedni i jak wykorzystać ten kanał.

    Jeśli konsultant pracował z dużą liczbą podobnych firm i osiągnął spójne wyniki, prawdopodobnie będzie bardzo pomocny dla firmy, po prostu przedstawiając szczegółową, strategiczną mapę drogową do osiągnięcia sukcesu, nawet bez wykonywania jakichkolwiek prac samodzielnie .

    Doradcy strategiczni zazwyczaj zaczynają od jak najlepszego poznania firmy klienta lub przynajmniej tych części, które są najbardziej istotne dla problemu, który chcą rozwiązać.

    • W niektórych przypadkach może to wymagać od nich podróży do fizycznej lokalizacji firmy.
    • W niektórych przypadkach może to wymagać spotkania się z personelem.W niektórych przypadkach można to zrobić całkowicie online.Oprócz badania biznesu mogą również zbadać rynek pod kątem problemu, który rozwiązują lub zadania, które wykonują dla klienta.

      Gdy zrozumienie będzie gotowe, podsumują swoje ustalenia i interpretację, a następnie opracują dogłębne ramy lub szczegółowy plan rozwiązania problemu.

      Prawdopodobnie szczegółowo omówią te ustalenia z klientem i odpowiednim personelem firmy, a następnie w wielu przypadkach ponownie połączą się z firmą w późniejszym terminie, aby przekazać informacje zwrotne i porady.

      2. Wykonane za usługęKontynuujmy nasz przykład marketingu dla małych firm.

      A gdyby konsultant ds. Marketingu mógł faktycznie wykonać całą pracę za klienta? Zamiast po prostu przekazać plan, mogą sami zbudować wybrany kanał marketingowy, zlecić wykonanie tego zespołowi lub zlecić go utalentowanym marketerom, których znają.

      Dla małych i średnich firm ta opcja jest oczywista. Już wyczuwają konsultanta dzięki strategii, którą przedstawili, a samo wdrożenie rozwiązania często wymaga znacznego wysiłku i nakładów, więc jeśli konsultant ma sprawdzony zespół gotowy do jego obsługi, to wygrana -zdobyć.

      Niektórzy konsultanci wykorzystają usługę „zrobione za Ciebie jako dodatek do swoich porad strategicznych. Inni po prostu reklamują się jako dostawcy usług, w przypadku których ich zdolność do oferowania konsultacji strategicznych w trakcie całego procesu jest kluczową cechą sprzedaży.

      Obie oferty mają dużą synergię i często skutkują większymi pieniędzmi dla konsultanta i lepszymi, bardziej efektywnymi wynikami dla klienta.

      Konsultanci, którzy oferują usługi gotowe dla Ciebie, czasami wykonują je samodzielnie, ale jest to bardziej powszechne na początku, ponieważ jest to jedna z najłatwiejszych ofert przy rozpoczynaniu działalności konsultingowej.

      Jednak gdy jesteś bardziej ugruntowany, częściej tworzy się zespół w celu realizacji lub outsourcingu stronom trzecim za opłatą za polecenie.

      3. Szkolenie jednorazoweCzasami problem, który firma chce rozwiązać, ma związek z zespołem kierowniczym lub innym personelem.

      • Może zespół sprzedaży nie radzi sobie najlepiej i potrzebuje eksperta ds. Sprzedaży, który przyjdzie i przeprowadzi praktyczne szkolenie.
      • Być może zespół zarządzający ma trudności z osiągnięciem określonej miary i potrzebuje strategicznego szkolenia.Być może wdrażane jest nowe rozporządzenie, które będzie wymagało od Twojej firmy zmiany sposobu, w jaki działa od dziesięcioleci.Może dyrektor generalny chce zmienić oczekiwania poprzez spotkanie zespołu zarządzającego z doświadczonym mentorem.Czasami wiesz dokładnie, gdzie Twój zespół nie radzi sobie, ale nie masz wewnętrznych możliwości poprawy. Innym razem nie wiesz, czego nie wiesz.

        Sprowadzenie zewnętrznego konsultanta na szkolenie może przynieść firmie wiele korzyści:

        • Konsultanci zewnętrzni mają neutralną, bezstronną perspektywę
        • Konsultanci zewnętrzni mają wyjątkową wiedzę i wnikliwośćKonsultanci zewnętrzni specjalizują się w jednym obszarze szkoleniaKonsultanci zewnętrzni mogą być niezwykle opłacalniSzkolenie można przeprowadzić na żywo na miejscu lub można je przeprowadzić online. Niektórzy konsultanci lubią przychodzić do firmy i spotykać się indywidualnie z każdym pracownikiem. Inni prowadzą w biurze cykl szkoleń grupowych. Niektórzy prowadzą szkolenia grupowe online.

          Tę ofertę można również łączyć z wcześniej wymienionymi ofertami.

          Na przykład konsultant ds. Sprzedaży może zostać wprowadzony na początkowym etapie budowania zespołu sprzedaży, aby stworzyć strategiczną mapę drogową, pomóc firmie w wyborze odpowiedniego CRM i przeprowadzić szkolenie na żywo z początkowymi pracownikami sprzedaży.

          Jeśli firma nie jest na etapie, na którym jest gotowa zatrudnić wiceprezesa ds. Sprzedaży, może to być bardziej opłacalna opcja niż zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu kogoś o tym samym poziomie wiedzy specjalistycznej.

          Innym przykładem jest szkolenie, które oferujemy na Consulting.com, jak zostać konsultantem, jako jednorazową ofertę szkoleniową. Nasz kurs Consulting Accelerator obejmuje wszystko i jest przeznaczony do odbycia w ciągu 42 dni.

          4. Ciągły coachingOstatnią metodą dostarczania, o której dzisiaj zajmiemy się, jest ciągły coaching.

          Czasami wartość, jaką wnosisz jako konsultant, nie pojawia się w jednej chwili. Chodzi bardziej o drobne poprawki po drodze. Jest tylko tyle, ile możesz zrobić od razu, a spędzenie 4 godzin lub 40 godzin z klientem w pierwszym tygodniu miałoby bardzo mały wpływ na ich wyniki.

          Ten model jest bardzo powszechny w każdej branży coachingu osobistego, od treningu fitness, przez coaching życiowy, po coaching biznesowy. Danie ludziom planu diety jest świetne, ale zwykle najbardziej potrzebują ciągłej odpowiedzialności i coachingu, aby dostosować się do małych kulek życia.

          Ten model jest również powszechny w małych firmach, w których właściciel firmy nie może sobie pozwolić na zatrudnienie pracownika do określonego zadania i zamiast tego decyduje się zrobić to samodzielnie, korzystając z doradztwa strategicznego i ciągłego coachingu od konsultanta.

          Załóżmy na przykład, że właściciel firmy potrzebuje pomocy w marketingu swojej firmy, ale nie może pozwolić sobie na zatrudnienie pełnoetatowego marketera. Mogą zatrudnić konsultanta marketingowego, aby nakreślił strategię na następny rok, a następnie uzyskać bieżącą ocenę i coaching podczas próby wdrożenia strategii w przyszłym roku.

          Innym przykładem może być dyrektor generalny, który próbuje przygotować rozwijający się startup do nadchodzącej oferty publicznej. Dyrektor generalny może zatrudnić konsultanta specjalizującego się w tej dziedzinie, który będzie go szkolił przez cały rok poprzedzający pierwszą ofertę publiczną.

          W każdym scenariuszu, w którym wartość wniesiona przez konsultanta ma więcej wspólnego z adaptacją i realizacją w czasie, ciągły coaching może być skuteczną metodą dostarczania.

          Mamy nadzieję, że ten przegląd typowych ofert konsultingowych pozwolił Ci lepiej zrozumieć, co to znaczy być konsultantem.

          Ale nie martw się; nie skończyliśmy! Posłuchajmy od konsultantów z prawdziwego świata.

          Dzień z życia konsultanta

          Kiedy ludzie zadają pytanie „Co robią konsultanci? często zastanawiają się, jak wygląda codzienne życie konsultanta.

          W związku z tym zwróciliśmy się do naszej społeczności ponad 11 000 uczniów, aby dowiedzieć się, jak wygląda dzień w ich życiu. Następująca odpowiedź była dość reprezentatywna dla wielu otrzymanych odpowiedzi:

          Budzę się o 6 rano, przygotowuję się, a potem w drodze na siłownię słucham audiobooka. Ćwiczę przez około półtorej godziny, a następnie spędzam trochę czasu na medytacji i skupieniu się psychicznie na cały dzień.

          O 10 rano zaczynam pracę nad moimi obecnymi projektami klientów i idę prosto do 14:30, jedząc po drodze lunch. Od 14:30 do 17:00 rozmawiam przez telefon, prowadząc sesje strategiczne z nowymi potencjalnymi klientami i oferując im swoje usługi.

          Gdy zegar wskaże 5, wracam do domu i jem obiad. Od 19 do 22 znowu rozmawiam przez telefon z nowymi potencjalnymi klientami lub pracuję nad projektami dla obecnych klientów, w zależności od tego, ilu klientów mam zarezerwowanych.

          23:00 to pora snu, a potem wracamy do niej o 6 rano.

          – Alex Stewart, student Consulting.com

          Jak każda firma, niezależni konsultanci muszą poświęcić swój czas i wysiłek na tworzenie nowych firm i zaspokajanie potrzeb swoich obecnych klientów. System, którego uczymy w Consulting.com, automatyzuje większość procesu generowania potencjalnych klientów, więc jedyną rzeczą, o którą muszą się martwić nasi uczniowie, jest prowadzenie telefonicznych „sesji strategicznych lub „konsultacji z nowymi potencjalnymi klientami.

          Dla wielu niezależnych konsultantów ich podróż nie była odosobniona, a zarówno otrzymywanie, jak i udzielanie mentoringu są istotnymi elementami ich codziennej rutyny.

          Budzę się o 8:30 i od razu przechodzę przez moje afirmacje. Następnie czas na siłownię, a potem robię śniadanie dla dzieci.

          Rdzeń mojego dnia pracy to 10:30 do 14:30. W tym czasie najważniejsza jest realizacja klienta, ale zawsze, gdy mam wolne godziny, odpowiadam na pytania społeczności konsultantów i pomagam innym konsultantom w ich drodze.

          W miesiącach letnich 14: 30-18: 30 to czas rodzinny. Wyjdziemy na zewnątrz lub obejrzymy film, a potem zrobimy obiad.

          O 19:00 spotykam się z moim mentorem lub prowadzę 30 minut samokształcenia w swojej dziedzinie. Od 19:30 do 23:00 zajmuję się bardziej realizacją klienta, czasami sesją strategiczną lub dwie, a następnie planowaniem na następny dzień.

          – Justin Foley, student Consulting.com

          Możesz zauważyć, że harmonogramy Alexa i Justina bardzo różnią się od typowych 9-17. Niezależni konsultanci często decydują się na rozłożenie pracy w ciągu dnia, zamiast próbować zrobić wszystko w jednym, morderczym odcinku czasu.

          Mają także tendencję do interakcji z klientami online, ale nie zawsze tak jest. Nathan Missaghi, student Consulting.com i właściciel Magic Medical Marketing, spotyka się osobiście ze swoimi klientami co dwa tygodnie.

          Jest piątek, 7:30, wstaję, biorę prysznic i myję się. Wsuwam k-poda do mojego Keuriga i ubieram się. Kiedy piję kawę, jestem już w korku, aby spotkać się z moim pierwszym klientem dwie ulice na południe od mojego domu.

          Jest dentystą kosmetycznym. Omawiamy strategię, przeglądając liczby i dane z ostatnich 14 dni skuteczności marketingu. Mówi mi, że ma 4 pacjentów, którzy zapisali się do Invisalign w ramach moich dotychczasowych działań marketingowych w tym miesiącu. Widzimy, co wymaga poprawy, i rozmawiam z jego recepcją, upewniając się, że potencjalne kontakty są obsługiwane na czas i że wszyscy są obsługiwani.

          Moja praca została wykonana, przechodzę do kolejnego dentysty na liście klientów. Jadę do parkingowego, biorę swoją klasę E i wskakuję na autostradę 405 do Beverly Hills. Zwykle jestem w korku przez około godzinę, którą spędzam na telefonie, prowadząc sesje strategiczne z potencjalnymi klientami.

          Po przybyciu do biura klienta zaczynamy przeglądać dane. Dane nigdy nie kłamią, a my wykorzystujemy ich spostrzeżenia do ulepszania kampanii i ofert. Chcemy zbadać rynek i zobaczyć, gdzie leady reagują na nasze kampanie. Przeglądam plan ataku na następne 14 dni, a potem wychodzę.

          Kieruję się do Urth Caffé na dół ulicy, biorę kanapkę z pesto panini na posiłek przed treningiem, a potem idę na siłownię.

          Następnie przyszedł czas na moje ostatnie spotkanie z klientami tego dnia. Przyprowadzam jej już 30-50 klientów miesięcznie, więc głównie rozmawiamy o jakości leadów, a potem wracam do domu lub gdziekolwiek wieczorem mnie zabierze.

          Każda z tych relacji do tej pory brzmi jak daleko od zwykłego 9-5. Prawdę mówiąc, codzienne doświadczenie wielu wewnętrznych konsultantów nie różni się zbytnio.

          Oto konto trzeciego roku konsultanta Deloitte, Tima Tierneya, za pośrednictwem Business Insider:

          4:30 – Obudź się i udaj się na lotnisko.

          Tierney bierze taksówkę lub samochód, w zależności od tego, co jest łatwiejsze. Deloitte pokrywa wszystkie koszty transportu, gdy jest w drodze.

          6:30 – Złap lot.

          Zwykle w poniedziałek rano loty odbywają się o 6:30 lub 7 rano

          9:00 – Samolot ląduje, wskocz do samochodu, aby dostać się do klienta.

          10:30 – Przyjdź do biura, napij się kawy i zacznij pracę.

          Tierney mówi, że pierwsze kilka godzin spędza na miejscu, robiąc „wielokrotne wypieki na kawę, przeglądając weekendowe e-maile i przeglądając materiały przed spotkaniem z klientem.

          13:30 – Przerwa na półgodzinny obiad.

          Lunch może się nie udać, w zależności od tego, gdzie pracujesz. „Byłem nad projektem w tym banku w Columbus w stanie Georgia, a Columbus jest w szczerym polu – powiedział Tierney. – Więc idziemy do smażonych kurczaków, a to jedyna opcja.

          14:00 – Rozpocznij dzienne spotkania.

          Tierney mówi, że od 14:00 do 16:00 spotyka się z klientem, aby lepiej poznać ich pracę i firmę. Nazywa te „solucjami i mówi, że zawierają one „nakrętki i śruby projektu.

          16:00 – Ponownie sprawdź e-maile i spotkaj się z kierownikiem zespołu.

          Konsultanci spędzają kilka następnych godzin na sprawdzaniu tego, czego się nauczyli, upewnianiu się, że rozumieją klienta i wymyślaniu planu gry. Jak mówi Tierney, kiedy tego nie robią, są zajęci przygotowywaniem slajdów programu PowerPoint i poprawianiem szczegółów, takich jak rozmiar czcionki w istniejących prezentacjach.

          19:00 – Napoje i kolacja.

          Zakładając, że nie jest zalany projektem (i musi jeść w biurze), Tierney mówi, że on i zespół zwykle wychodzą na drinka i kolację za grosze Deloitte. „To zawsze fajna zabawa, zwłaszcza jeśli jesteś w dobrym zespole – mówi.

          20:00 – Powrót do hotelu.

          W normalną noc Tierney wraca do hotelu około 8:00 i próbuje znaleźć siłownię. Jeśli ma wypożyczony samochód, czasami jeździ po okolicy w poszukiwaniu kina lub czegoś fajnego do zrobienia.

          Reszta nocy – zrób trochę więcej pracy, a potem prześpij się.

          Pod wieloma względami ten harmonogram nie różni się zbytnio od harmonogramu niezależnego konsultanta. Jest to z pewnością bardziej wymagające i, jak omówiliśmy wcześniej, wiąże się z bardzo lukratywnym wynagrodzeniem, ale pod wieloma względami cele i metody są bardzo podobne.

          I możesz być zaskoczony, wiedząc, że mamy studentów zarabiających nawet więcej niż konsultanci ds. Zarządzania, mając elastyczny, swobodny harmonogram niezależnego konsultanta. Elastyczność harmonogramów jest zwykle powodem, dla którego konsultanci idą w pojedynkę, a my specjalizujemy się w pomaganiu im w tym bez poświęcania dochodów.

          Ale może niezależne konsultacje nie są dla Ciebie. Jak to jest być wewnętrznym konsultantem w dużej firmie?

          Opisy stanowisk konsultanta z prawdziwych ofert

          Podczas gdy w Consulting.com skupiamy się na szkoleniu niezależnych lub niezależnych konsultantów, w każdej możliwej branży zatrudnionych jest setki tysięcy konsultantów.

          Zadając pytanie „Co robi konsultant? nie możemy zignorować tych wewnętrznych konsultantów, więc wskoczyliśmy do sekcji poszukiwania pracy na LinkedIn, aby zobaczyć, jak firmy zatrudniające dzisiaj opisują to, czego szukają.

          Oto kilka opisów stanowisk konsultanta na żywo w 2018 roku.

          1. Opis stanowiska konsultanta biznesowegoCzy jesteś pasjonatem szkoleń, coachingu i rozwoju Doradców Finansowych?

          Rola konsultanta biznesowego jest odpowiedzialna za współpracę z partnerami biznesowymi przedsiębiorstwa w celu zidentyfikowania i ustalenia priorytetów zmian potrzebnych w istniejących operacjach, rozwoju lub technologii do obsługi projektu biznesowego. Koncentrując się na rozwiązaniu problemu praktyk biznesowych i podstawowych systemów, które obsługują te procesy, zidentyfikujesz opcje, będziesz pracować nad osiągnięciem konsensusu w sprawie podejścia, opracujesz wymagania i powiązane reguły biznesowe oraz będziesz ściśle współpracować z jednostką biznesową i innymi ekspertami merytorycznymi w celu wdrożenia rozwiązań dla rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych. Pewny siebie, przekonujący i wytrwały, będziesz negocjować i komunikować się z klientami biznesowymi, dostawcami i pracownikami terenowymi, aby zapewnić zarządzanie oczekiwaniami i spełnienie krytycznych celów. To stanowisko może wymagać wizyt w terenie lub okazjonalnych podróży między stanami.

          Jako konsultant biznesowy w ramach Shared Business Services będziesz członkiem zespołu odpowiedzialnego za projektowanie, rozwijanie i wdrażanie kompleksowego pakietu usług Advisor Development.

          Będziesz pracować z wieloma interesariuszami w terenie i działami HO, ekspertami merytorycznymi, aby zrozumieć potrzeby firmy i opracować rozwiązania do rozwiązywania złożonych problemów biznesowych. Będziesz kierować działaniami związanymi z zarządzaniem zmianami organizacyjnymi, aby promować stosowanie i przyjmowanie zmian, mając jasne zrozumienie szerszego wpływu na ludzi i procesy w naszej dziedzinie.

          Ta praca wymaga wszechstronnego zestawu umiejętności, bystrości biznesowej i doskonałych umiejętności komunikacyjnych. Przekładasz potrzeby na wymagania projektowe, negocjujesz i komunikujesz się z klientami biznesowymi, a także zapewniasz zarządzanie oczekiwaniami i spełnianie krytycznych celów. Ponieważ Northwestern Mutual nadal staje się bardziej elastyczna w swojej metodologii dostarczania, to ogłoszenie jest przeznaczone dla sprawnego konsultanta biznesowego w zespole usług Advisor Development. Będziesz pracować z frameworkami zwinnymi i musisz być otwarty na eksperymentowanie z nowymi technikami, uczenie się i ulepszanie naszego sposobu pracy.

          Jest to rola ograniczona czasowo do finansowania projektu, która ma potrwać 24 miesiące.

          Daj z siebie wszystko! Czego potrzebuje ta rola:

          • Licencjat z naciskiem na MIS, biznes lub dziedzinę pokrewną; lub powiązane doświadczenie zawodowe wykraczające poza wymagane minimum.
          • Wymagane jest sześć lub więcej lat doświadczenia / znajomości operacji biznesowych w obszarze ubezpieczeń.Bardzo pożądane jest doświadczenie właściciela produktu. Preferowane jest wcześniejsze doświadczenie ze zwinnymi metodologiami / środowiskiem pracy.Zachęcamy kandydatów z doświadczeniem w terenie i / lub rejestracjami FINRA Series 6 i 63 do składania wniosków.Wykazała pewność siebie i chęć podważenia intuicji i status quo w oparciu o własne spostrzeżenia oparte na faktach.Znajomość aktualnych zasad i praktyk oraz umiejętność przewidywania przyszłych trendów wpływających na jednostkę biznesową z perspektywy systemów i procesów.Udowodniona umiejętność identyfikowania i pielęgnowania relacji z kluczowymi interesariuszami reprezentującymi szeroki zakres funkcji i poziomów.Udowodniona umiejętność umiejętnego negocjowania w trudnych sytuacjach, w tym rozwiązywania różnic.Doskonałe umiejętności komunikacyjne nastawione na ułatwianie spotkań; umiejętność dostarczania pouczającej, dobrze zorganizowanej dokumentacji i prezentacji oraz umiejętność skutecznego porozumiewania się w trudnych i wrażliwych sytuacjach.2. Opis stanowiska konsultanta ds. MarketinguKonsultant ds. Marketingu konsumenckiego będzie odpowiedzialny za opracowanie i wykonanie strategicznych i taktycznych zintegrowanych planów marketingowych dla planu indywidualnego i rodzinnego (członków IFP) w ramach grupy Consumer Marketing. Ta osoba będzie nadzorować odpowiednie działania i działania marketingowe w całym cyklu życia, od generowania potencjalnych klientów i zarządzania nimi po działania związane z utrzymaniem klientów i wsparcie sprzedaży. Kluczowe znaczenie dla sukcesu tego stanowiska będzie miała współpraca z Dyrektorem Generalnym IFP i organizacją sprzedaży w celu osiągnięcia wzrostu liczby członków i osiągnięcia celów związanych z OI.

            Ten niezależny współpracownik będzie wspierać i wnosić wkład do wysoko wydajnego zespołu marketingowego oraz będzie zaangażowany w krytyczne relacje z partnerami (wewnętrznymi i zewnętrznymi), aby dostarczać właściwym obecnym i potencjalnym konsumentom atrakcyjne i zróżnicowane rozwiązania, zapewniając jednocześnie narzędzia niezbędne do pokonania konkurencji .

            Obowiązki

            • Odgrywa rolę lidera w zespołach sprzedaży, obsłudze klienta, rozwoju produktów i innych podmiotach wewnętrznych w celu opracowywania zintegrowanych i multimedialnych strategii marketingowych skierowanych do członków w celu zwiększenia utrzymania klientów zgodnie z rocznym biznesplanem.
            • Współpracuj z właścicielem biznesowym IFP, aby osiągnąć uzgodnione cele, strategie, cele i środki. Upewnij się, że rygor analityczny jest stale stosowany, aby zoptymalizować wdrażanie planów.Opracowuje specjalistyczne plany projektów i kroki w celu realizacji strategii marketingowych, w tym ustalanie wskaźników wydajności, przygotowanie kreatywnych briefów, szacowanie kosztów, harmonogramów, alokacji zasobów, harmonogramów produkcji.Identyfikuje spostrzeżenia dotyczące potencjalnych klientów, członków i / lub producentów, które skutkują nowymi i kreatywnymi strategiami i taktykami marketingu i komunikacji z unikalnymi komunikatami, pozycjonowaniem i mediami w celu maksymalizacji nowej sprzedaży.Napędza udane wdrożenie, w tym zatwierdzanie wszystkich technicznych i artystycznych faz materiałów marketingowych i materiałów marketingowych; śledzenie budżetów i rezultatów projektu / kamieni milowych; zarządzanie działaniami dostawców i jednostek wewnętrznych oraz przygotowywanie raportów i komunikacji na temat statusu projektu dla interesariuszy.Zapoznaj się z intymnymi szczegółami działań marketingowych w dziedzinie opieki zdrowotnej i opracuj plany, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości i odróżnić Błękitną Tarczę od konkurentów na rynku poprzez wnikliwe i oparte na dowodach badania.Bierz udział i / lub kieruj dużymi zespołami wielofunkcyjnymi i projektowymi opracowującymi i wdrażającymi nowe strategie, procesy i narzędzia marketingowe. Wykształcenie / wymagania

              • Licencjat / BS w pokrewnej dziedzinie, takiej jak marketing lub biznes i / lub równoważne połączenie wykształcenia i doświadczenia. Pożądany jest MBA.
              • Ponad 8 lat odpowiedniego doświadczenia zawodowego w marketingu konsumenckim lub funkcji pokrewnej, wykazujące postępujący rozwój kariery i wzór wyjątkowych wynikówElastyczne, pozytywne nastawienie z umiejętnością dostosowania się do ciągle zmieniającego się otoczenia.Umiejętność ustalania priorytetów, organizowania i równoważenia krótko- i długoterminowych celów, z naciskiem na szerszą perspektywę.Umiejętność samodzielnej oceny planów i procesów marketingowych oraz rekomendowania ulepszeń procesów.Dogłębna wiedza na temat branży ubezpieczeń zdrowotnych, w tym produktów, usług i ich czynników finansowych.Wyjątkowe umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej, werbalnej i prezentacji, z możliwością jasnego przekazywania zaleceń, wizji i złożonych tematów.Doskonałe umiejętności przywódcze w zespole, projektach i organizacji z dbałością o szczegóły.Znajomość wymogów prawnych, dotyczących marki i przepisów dotyczących marketingu planów ubezpieczeń zdrowotnych jest dodatkowym atutem.Silne umiejętności analityczne i ilościowe z możliwością korzystania z zaawansowanych funkcji programów Excel, PowerPoint, Word i Visio.Obowiązki nadzorcze: Wymaga przywództwa w dużych, wielofunkcyjnych zespołach i zewnętrznych stronach trzecich. Może służyć jako mentor / coach dla pracowników marketingu niższego szczebla i / lub bezpośrednio, przydzielać zadania i przekazywać informacje zwrotne na temat wyników.Szukasz szansy na znaczącą pracę, która dotknie miliony? Dołącz do najciężej pracującego planu zdrowotnego non-profit w Kalifornii i pomóż nam kształtować przyszłość opieki zdrowotnej. Blue Shield of California koncentruje się na zmianie opieki zdrowotnej poprzez uczynienie jej bardziej dostępną, przystępną cenowo i zorientowaną na klienta. Bycie organizacją zorientowaną na misję oznacza, że ​​robimy znacznie więcej niż służymy naszym 3,5 milionom członków: byliśmy pierwszym planem zdrowotnym w kraju, który ograniczył nasz roczny dochód netto do 2 procent przychodów i zwrócił różnicę naszym klientom i społeczności, oraz od 2005 roku przekazaliśmy ponad milion dolarów na fundację Blue Shield of California Foundation w celu poprawy zdrowia społeczności i położenia kresu przemocy domowej. Wierzymy również, że zdrowsza Kalifornia zaczyna się od naszych pracowników,dlatego zapewniamy im środki na rozwój i utrzymanie zdrowego stylu życia w ramach naszego wielokrotnie nagradzanego programu odnowy biologicznej Wellvolution. Zatrudniamy inteligentnych myślicieli i działaczy, którzy chcą pracować dla lidera i innowatora w trudnej, ciągle zmieniającej się przestrzeni opieki zdrowotnej. Przyjdź i pomóż nam ulepszyć opiekę zdrowotną dla wszystkich.

                3. Opis stanowiska konsultanta ds. Analiz Ilościowa analiza marketingowa Role: stanowiska analityka, konsultanta i kierownika

                Lokalizacje: ściganie kandydatów już mieszkających w tych obszarach: Nowy Jork, NY, Chicago i Norwalk, CT

                MMA poszukuje profesjonalistów z silnymi umiejętnościami ilościowymi i analitycznymi, którzy mogą zastosować te umiejętności do generowania modeli predykcyjnych i perspektywicznych spostrzeżeń dla naszych klientów, aby pomóc im odpowiedzieć na kluczowe pytania, w tym jak prowadzić bardziej wydajny i skuteczny marketing, jak optymalizować ceny oraz decyzje dotyczące promocji, poprawiają ogólny zwrot z inwestycji w markę i marketing, osiągają zarówno krótko-, jak i długoterminowe cele dotyczące marki i kapitału, optymalizują efektywność kanału i lepiej prognozują ich działalność. Kandydaci muszą być chętni do pracy w dynamicznym, dynamicznym środowisku zespołowym.

                Wymagania dotyczące umiejętności

                MMA od 26 lat jest liderem w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań analitycznych. W ciągu ostatnich czterech lat MMA wzrosła o ponad 300%. Kandydaci muszą być w stanie pracować i rozwijać się w rozwijającej się, zorientowanej na rozwój firmie, skupionej na wygrywaniu i dodawaniu wymiernej, materialnej wartości do biznesu naszych klientów. Idealni kandydaci będą mieli połączenie silnych umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu danymi i analizach ilościowych, z naciskiem na modelowanie marketingu mix, analizę cen i promocji, prognozowanie i analizę finansową. Wybrani kandydaci powinni przykładnie skupić się na zarządzaniu jakością, dbałości o szczegóły, silnej etyce pracy i zaangażowaniu w doskonałość projektów i danych.

                Kluczowe umiejętności wymagane

                MMA poszukuje trzech (3) poziomów ról konsultanta analitycznego. Wymagania edukacyjne to: licencjat, magister, magister statystyki, ekonomii, badań operacyjnych, marketingu ilościowego, inżynierii lub dziedzin pokrewnych; lub MBA z dużym naciskiem ilościowym.

                • Analityk: Niedawni absolwenci i kandydaci szkół wyższych z 0 – 2-letnim doświadczeniem w analityce ilościowej.
                • Konsultant: Kandydaci z 2-5 letnim doświadczeniem w analityce ilościowej. Bezpośrednie doświadczenie w pracy z projektami i zespołami zajmującymi się analizą i wglądem w klienta.Manager: Kandydaci z 5 – 10-letnim doświadczeniem w analityce ilościowej pracujący nad złożonymi projektami w środowisku zespołowym.Kwalifikowani kandydaci powinni posiadać następujące umiejętności:

                  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne z wykazaną umiejętnością przekładania danych na historię biznesową.
                  • Silne umiejętności analityczne z możliwością interpretacji wyników analitycznych i przekształcania ich w wnikliwą wartość dla klienta.Twórczy osoba rozwiązująca problemy, która lubi myśleć „nieszablonowo w celu rozwiązywania złożonych problemów.Umiejętność analizowania złożonych zestawów danych analitycznych i wyników oraz rozumienia / diagnozowania potencjalnych problemów i anomalii dotyczących jakości.Zainteresowanie zdobyciem biegłości w zakresie różnych metod analitycznych i podejść niezbędnych do rozwiązywania problemów analitycznych klienta.Gracze zespołowi, którzy przyjmują koncepcję „my kontra „ja.Doskonała etyka pracy i chęć robienia tego, co trzeba, aby uczyć się, rozwijać i dostarczać wartości naszym klientomWysoce skoncentrowany na jakości i „robienie tego dobrze za pierwszym razem. Możliwości wzrostu

                    MMA jest uznanym liderem analitycznym i szybko się rozwija. Możliwości rozwoju wykwalifikowanych, zaangażowanych specjalistów obejmują:

                    • Analizy i zarządzanie projektami
                    • Rozwój produktu i innowacjeGlobalne zarządzanie klientamiDoradztwo strategiczneMarketing i rozwój biznesowyJak rozpocząć konsultacje?

                      Teraz, gdy wiesz już, co robią konsultanci, następne pytanie staje się kwestią dostępu. Jak dostać się do tego lukratywnego świata doradztwa?

                      Nie martw się, zapewniamy Ci ochronę!

                      Nasza sprawdzona, 10-etapowa metoda pozwoliła ponad 3000 studentów Consulting.com rzucić pracę i zostać całkowicie samozatrudnionym. Z tej grupy ponad 400 zarabia sześciocyfrowe, a 24 przeszło na siedem cyfr.

                      Jeśli chcesz porzucić grind 9-5 i stworzyć karierę na własnych warunkach, to jest to przewodnik dla Ciebie! Kliknij poniżej, aby zapisać się na nasze w 100% bezpłatne szkolenie internetowe.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy